سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خبری
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
خداوند متعال می فرماید : « ... همچنان بنده ام با کارهای مستحب به من نزدیک می شود، تا آنجا که دوستشمی دارم . در نتیجه، گوش شنوایش، چشم بینایش، زبان گویایشو قلب دریابنده اش می شوم . اگر مرا بخواند، پاسخش دهم و اگراز من درخواست کند، به او ببخشم» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : مجید حسنی:: 85/5/22:: 9:5 عصر

فروش نفت ارزان قیمت به کشورهای فقیر                                             18/5/85

آقای رئیس جمهور، خواهشی که از شما دارم کمی به فکر آرامش مردم باشید !

امروز چهارشنبه 18 مرداد وقتی روزنامه آفتاب یزد را مروری کردم تیتر بزرگی در صفحه اول نوشته بود: فروش نفت ارزان قیمت به کشورهای فقیر.

فکرم را آشفته کرد و خیلی ناراحت شدم، به خودم گفتم آخه چرا ما که خودمان بیشتر از آنها نیاز داریم در سرمقاله روزنامه کاملا توضیح داده بود که این پیشنهاد رئیس جمهور عزیزمان است، خواستم به ایشان بگویم که چرا؟   چرا؟   آخه کشور خودمان که نیازمندتر از هر کشور دیگری است.

در این مورد توجه به چند نکته ضروری است:

1-   رئیس جمهور فاقد اختیار برای بخشش ثروت ملی به سایر کشورهاست چنانچه قرار باشد در راستای منافع ملی کشور این اقدام صورت گیرد باستی به تصویب مجلس برسد که به نظر می رسد تصویب این موضوع در مجلس به نوعی کسب رضایت از اکثریت مردم، نیاز دارد. جناب رئیس جمهور بهتر است نظر دیگران را هم در این امر مهم بدانید البته شما قبلا هم در مورد احداث تونل در تاجیکستان بدون اینکه مردم راضی باشند هدیه ای به آنها داده اید.

2-  خود من شخصا و کسانی که در سوم تیرماه 84 به دکتر احمدی نژاد رای دادند، در هیچ یک از برنامه های تبلیغاتی او حتی یک کلام در مورد برخی اقدامات فعلی رئیس جمهور نشنیدیم و حتی کسانی که به ایشان رای ندادند و او را رئیس جمهور همه مردم ایران می دانند، حق دارند ارتباط این اظهارات با وعده های رئیس جمهور را در مورد پرسش قرار دهند.

آقای احمدی نژاد خواهش می کنم که فعلا به جای این اقداماتی که در حال حاضر به وضعیت روحی مردم ضربه می زند و مخصوصاً الان که وضعیت ایران بحرانی است مشکلات جامعه خودمان را حل کنیم و نگذاریم که مردم بیش از این مشکلات داشته باشند و این ایده شما می تواند در سال های آینده که وضعیت اقتصادی کشورمان به حد مطلوب رسید و ایران به قدرت اول اقتصادی منطقه تبدیل شد مورد توجه قرار گیرد، ولی قبل از آن حتی طرح این مباحث جز بر هم زدن آرامش روانی مردم، ثمری نخواهد داشت همینطور که الان به قدری فکرم ناراحت است که نمی دانم چه می گویم و می نویسم ، مرا جزءِ یکی از دلسوزان این مردم و کشور عزیزمان و مخلص خودتان بدانید و از اینکه دخالت کردم ببخشید.

 

متن کامل پیام به دفتر ریاست جمهوری و روزنامه آفتاب یزد ارسال شده است  و در چند سایت خبری و وبلاگ ها به نمایش گذاشته شده است.

 


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

6130:کل بازدید
1:بازدید امروز
0:بازدید دیروز
درباره خودم
خبری
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
خبری
فهرست موضوعی یادداشت ها
امنیت در دولت فعلی ، امنیت در دولت خاتمی[4] . مقاله[2] . خبرهای مهم .
بایگانی
مقاله ها
اشتراک